T & C



SYARAT

SYARAT  PEMBELIAN 
MAXIMILIAN PERFUME TIDAK MELETAKKAN SEBARANG SYARAT UNTUK MEMBELI BERSAMA KAMI.

BARANG KAMI
BARANG KAMI ADALAH 100% ORIGINAL

APA MAKSUD DUIT DI PULANGKAN JIKA TIDAK ORIGINAL!
JIKA PEMBELI MENDAPATI PERFUME YANG DI BELI TIDAK ORIGINAL ATAU KETAHAN BAU TIDAK PANJANG SEPERTI PERFUME COUNTER, PIHAK PEMBELI BOLEH TERUS MENGHUBUNGI KAMI DI CONTAC US, KAMI AKAN TERUS BERHUBUNG DENGAN PEMBELI JIKA BERLAKU SEBARANG  PERSOALAN.

APA YANG PERLU SAYA BUAT JIKA SAYA RASA PERFUME TIDAK ORIGINAL
JIKA BETUL PERFUME TIDAK ORIGINAL, PIHAK PEMBELI MESTI HANTAR BALIK PERFUME KEPADA KAMI, DENGAN SYARAT PERFUME YANG DI HANTAR TIADA KEROSAKAN DAN MINYAK WANGI TIDAK DISEMBUR ATAU KURANG DARI KUANTITI ASAL.
DUIT AKAN DI PULANGKAN DALAM MASA 24 JAM SELEPAS KAMI MENERIMA BARANG ANDA.


CARA - CARA MENEMPAH

CARA MENEMPAH
BOLEH MENHUBUNGI KAMI MELALUI 24 JAM HOTLINE
FACEBOOK / EMAIL / INSTAGRAM / CALL / SMS / WAHTAPP / VIBER / WE CHAT

CARA BAYARAN
BOLEH MENGGUNAKAN TRANSFER ONLINE @ CASH DEPOST @ MONEY CASH UNTUK COD

ANDA BOLEH MENGGUNAKAN AKAUN DI BAWAH
BSN
CIMB BANK
MAYBANK
RHB

SELEPAS MENEMPAH
SELEPAS BANK IN SMS / WHATAPP :
RESIT PEMBAYARAN / NAMA / ALAMAT / JENIS PERFUME / NO TEL
KE NO : 0105709072

PENGESAHAN
KAMI AKAN MENGEMASKINI PENYATA AKAUN SELEPAS MENERIMA RESIT DARIPADA PEMBELI.

POS
KHIDMAT POS
BAYARAN SEBELUM JAM 12 PM – POS PADA HARI YANG SAMA
BAYARAN SELEPAS  JAM 12 PM – POS PADA KEESOKAN HARINYA

JUMAAT DAN SABTU TIADA PENGHANTARAN POS
TRACKING NO : AKAN DI BERIKAN KEPADA PEMBELI


JANGKA MASA POS
24 JAM HINGGA 48 JAM  UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA
48 JAM HINGGA 72 JAM  UNTUK SABAH DAN SARAWAK
BERGANTUNG WAKTU URUSAN DI PEJABAT POS

POLISI POS
KAMI MENGGUNAKAN POS LAJU / POS EKSPRESS

INSURANS POS
KAMI AKAN MEMBELI INSURANS UNTUK BARANGAN YANG DI HANTAR

KEHILANGAN KETIKA POS
JIKA BERLAKU KEHILANGAN ATAU BARANG TIDAK SAMPAI SELEPAS 48 JAM SILA LAPORKAN PADA KAMI, PIHAK KAMI AKAN MENHUBUNGI PIHAK POS. SEBARANG KEHILANGAN ADALAH TANGGUNGJAWAB PIHAK POS BUKAN PEMBELI, PIHAK POS AKAN MENANGGUNG KOS KEHILANGAN.

JIKA BERLAKU KEROSAKAN KETIKA POS
ITU DI LUAR KUASA KAMI DAN PIHAK POS, TAPI PIHAK PEMBELI BOLEH MENGHUBUNGI KAMI, INSYA ALLAH KITA BINCANG APA JALAN YANG TERBAIK UNTUK MEMUASKAN HATI SEMUA PIHAK.

KHIDMAT PELANGGAN

SHOP WITH CONFIDENCE
KEPUASAN PELANGGAN TANGGUNGJAWAB MAXIMILIAN






No comments:

Post a Comment